استفراغ و گرسنگی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

استفراغ و گرسنگی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک یک اختلال شایع است که می تواند کلیه زندگی بیماران بسیار تاثیر می گذارد. با وخیم تر شدن بیماری کلیه، بیماران ممکن است از استفراغ و گرسنه نیست رنج می برند. چرا بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک این مشکلات؟ چگونه آنها را مدیریت کنید؟

علل استفراغ و برای بیماران NS گرسنه نیست

مانند اختلال گلومرولی، سندرم نفروتیک می تواند باعث کلیه ها برای فیلتر کردن خون غیر طبیعی که منجر به مشکلات مختلف. برخی از این مشکلات تنها به بیماران NS استفراغ و گرسنه نیست مرتبط است.

اولین رسوب محصول و سموم باقی مانده است. همانطور که میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کاهش می یابد، خون کمتر می تواند در هر دقیقه نشت. این مواد مضر می تواند دستگاه گوارش را تحریک و منجر به استفراغ و پس از آن است گرسنگی وجود دارد.

دومین اختلال الکترولیت است. علاوه بر فیلتر کردن خون، حفظ تعادل الکترولیت ها یکی دیگر از توابع مهم کلیه است. با کاهش عملکرد کلیه، باعث عدم تعادل الکترولیتی رخ می دهد به راحتی استفراغ و بی اشتهایی.

یکی از آخرین است از عوارض جانبی برخی داروهایی که برای درمان سندرم نفروتیک، پزشکان ممکن است از استروئید و داروهای سرکوب کننده ایمنی توصیه، در حالی که استفراغ و گرسنگی هستند عوارض جانبی این داروها نیست.

چگونه برای مدیریت این علائم را برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟

با توجه به علل، اگر چه ما می دانیم که علل مستقیم متفاوت است، علت اصلی عملکرد پایین کلیه است. بنابراین، علاوه بر مدیریت از علل مستقیم، بیماران باید همچنین برخی از درمان به منظور بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار فیلتراسیون گلومرولی به دنبال. در اینجا، ما می خواهم طب میکرو چینی Osmotherapy توصیه.

این درمان می تواند مجتمع های ایمنی، عوامل بیماری زا را حل و ترشحات از بدن است. علاوه بر این، می تواند خون و تغذیه به اندازه کافی برای افزایش بهبود سلول کلیوی ذاتی آن فراهم می کند. هنگامی که کلیه ها فیلتر خون و حفظ تعادل الکترولیت به طور معمول، بیماران می توانند از شر استفراغ و گرسنگی بدون اثر است. امیدوارم، شما می توانید این مشکلات را به سرعت، اجتناب کنند.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، استفراغ و گرسنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: